wtorek, 12 listopada 2013

OPASKI POZYTYWNIE ROGATE

Oj daaawno nic sajowego nie pokazywałam na blogu. Ale nie zapomniałam jak widzicie. Po prostu życie idzie swoim pracowitym torem a urlopy wychowawcze nie trwają wiecznie. Ech...Ale wyskakuję ponad trawy, macham i wołam, że żyję :) Od czasu do czasu robię coś sajowego i będę wrzucać. SAJO żyje!!! A dowodem na to niech będą opaski rogato-kapelusikowate, które zrobiłam ostatnio na zamówienie. Polubiłam się z nimi więc pewnie wejdą do repertuaru :). Komu jedną, komu? :) Buziaki dla Was i miło, że jeszcze mnie pamiętacie :*



Moni dzięki za inspirację i modeling :*

1 komentarz:

  1. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    Well over 160,000 women and men are losing weight with a simple and SECRET "water hack" to drop 1-2 lbs each night in their sleep.

    It's painless and works every time.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Get a clear glass and fill it up half full

    2) Now do this amazing hack

    and become 1-2 lbs lighter the very next day!

    OdpowiedzUsuń