poniedziałek, 24 sierpnia 2009

FOLIOWY ZLEPIAK

...czyli recykling w czystej postaci.
Witam po urlopie :) Chwilkę mnie nie było więc nadrabiam zaległości:
Jeszcze przed urlopem dojrzała myśl o zrobieniu zlepiaka recyklingowego - czyli czegoś użytkowego ze starych torebek sklepowych. Zaraziłam się tym pomysłem gdzieś w necie no i w końcu wykiełkował. I nawet nie było za dużego smrodu w domu ;) Przeprowadziłam dzielną próbę sprasowania torebek i po kilku razach okazało się, że to co się dzieje jest nawet w miarę przewidywalne.Trochę można się przy okazji o różnych tworzywach dowiedzieć. Z tego co mi wyszło uprasowałam próbne etui na okulary. Jest strasznie twarde i nie grzeszy urodą ale działa. A to może być początek do czegoś nowego. Pokiełkuje, pokiełkuje i zobaczymy. Poniżej możecie zobaczyć co też mi z mojego prasowania wyszło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz